wtorek, 18 maja 2010

Powódz w południowej Polsce

Pisałam ostatnio o pięknych widokach nad Ciężkowicami, pisałam też o tym że zapowiada się ulewny weekend. To czego nie wiedziałam to że ulewa zamieni się w powódź, a duża część południowej Polski zostanie całkowicie zalana! Podobnie z Ciężkowicami! Te okolice, które położone są bardziej w dolinach pokryły się kilkucentymetrową warstwą wody! Co jak co ale o podróżach w tamtych terenach póki co niema co marzyć! Żal mi ludzi, i ich całego dobytku, który pogrążył się w wodzie! Nie mam też pojęcia jak z tym wszystkim dają sobie radę zwierzęta, cała zwierzyna i dzika i hodowlana jest zagrożona. Po zielonych łąkach nie został ślad, w ich miejscu są tylko pola zalane wodą. Kiedy się ogląda takie widoki to aż człowiekowi się serce ściska, o ileż bardziej wolało by się spędzać np wakacje w Bułgarii czy jakimś innym ciepłym kraju, niż być tutaj w zalanej wodą Małopolsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz